adidas sko
#1
De seneste nyheder viste, at Adidas, som rangerer adidas sko andet i sportsartikler virksomheder i det globale marked, ville lukke sin eneste fabrik i Suzhou på hjemmemarkedet. Og Adidas tjenestemand indrømmede, at det var rigtigt for journalister, men det understregede Adidas i Kina har stadig mere end 300 samarbejde på vegne af erhvervslivet. At lukke firmaet er ude af betragtning af integrationen af de globale ressourcer, som ikke vil medføre dårlige virkninger på produktionen. 

At huske den langsigtede historie af sportsvarer fremstillingsindustrien, Adidas, Nike og andre multinationale sportsbeklædning mærker har altid valgt vejen "Hvor omkostningerne er lave, er der vejen. I begyndelsen etablerede de produktionsområder i europæisk Amerika, som er betragtes som fødestedet for mærker. For at tage eksemplet fra Nike for at spare omkostningerne byggede det sin egen oversøiske produktionslinje i Japan. I de senere år var japansk yen konstant stigende såvel som lønomkostninger, hvilket gjorde Nike's produktionsomkostninger øvre og øvre og øvre. 

Men det er ikke tilfældigt, det er mere som en trend. Da den globale økonomiske krise brød ud for tre år siden adidas campus lukkede Nike sin sidste fabrik i Kina for at udlede ressourcer, der ikke var tilgængelige i Kina. Hvis sammenligner Nike og Adidas disse multinationale giganter til "trækfugle", er det naturligt, at de skal forlade, fordi der nu ikke længere er frodige træer, er heller ikke landet mere frugtbart. 

Men i nogle observatørers øjne, der fokuserer på omdannelse og opgradering adidas sneakers på den indenlandske intensiv fremstillingsindustri, er de fleste af de "lokkemad" i Kina, der tiltrækker disse "trækfugle", baseret på billig arbejdskraft, og denne situation vil før eller senere ændre med udviklingen af national økonomi og levestandard. Ifølge svaret fra Adidas hovedkvarter er "At lukke fabrikken til genintegration af globale ressourcer". Dette er den eneste grund. Og som Xinhua rapporterede, sagde Suzhou Industrial Park Administrative Committee i et materiale til medierne, at det fuldstændigt forstod Adidas plan for global ressourceintegration, hvilket også er i overensstemmelse med den tendens, som Suzhou Industrial Park Administrative Committee kræver transformation i øjeblikket. Det er Det er værd at bemærke, at Adidas såkaldte "integrationsstrategi" også fremgår af Nike's officielle adidas sneakers dame erklæring i Kina. 

I marts 2009 annoncerede Nike lukningen af sit fodtøjs produktionsanlæg, der kun ejes af det - Taicang-anlægget. På det tidspunkt svarede Nike i Kina på Syd reportere, at "Formålet er at fremme de langsigtede indkøbsintegrationsstrategier og strømline forsyningskæden." Adidas nægtede faktisk korrespondancen mellem at lukke fabrikken og stigende omkostninger, og det ser ud til, at der ikke eksisterer nogen konflikt mellem "global ressourceintegration" og "stigende omkostninger". At huske den langsigtede historie af sportsvarer fremstillingsindustrien, Adidas, Nike og andre multinationale sportsbeklædning mærker har altid valgt vejen "Hvor omkostningerne er lave, er der vejen. I begyndelsen etablerede de produktionsområder i europæisk Amerika, som er betragtes som fødestedet for mærker. 

En helt ny illustration udtrykt i Y-3-serien baseret på dens unikke ideer lige fra diskotek i New York til den elegante tango i Argentina. Det helt nye mærke Y-3 gav fødsel i 2002 på grundlag af samarbejdet om den gensidige afhængighed af to dele, og det er et mærke, der kombinerer fortjenester fra to sider. Helt forskellige to mærker sætter et nyt sportsligt og fashionabelt mærke tøj på markedet baseret på forskellige ideer til mode og synspunkter og færdigheder på håndværk. Realiseringen af denne opfattelse blev opnået i overensstemmelse med de grundlæggende krav til visuel sans og tætte samarbejdsrelationer. Med hensyn til samarbejdsforbindelser mellem to virksomheder udvikler Adidas til Yohji Yamamoto, som er en hel genstand, ind på vejen. Y-3's faste position på grund af Adidas sportstil designet af Yohji Yamamoto. Y-3 koncernen opererede og adidas sko dame forvalter adidas sportstypedivision med hensyn til virksomhedens ledelsesstruktur. Med hensyn til design i Adidas Sports Style Division tog Yohji Yamamoto stillingen som design direktør. Forbindelsen mellem Adidas og Yohji Yamamoto designstudio var ledet af Michel, som er kunstdirektør for Adidas koncernselskab. Den endelige designplan var resultatet af talekommunikation, som designmedarbejdere tæt samarbejdede på begge sider af Y-3 designstudio. Hovedkontoret for Yohji Yamamoto i Toyo og Adidas har begge etableret designstudioet Y-3. I disse blandede kombinationer var Adidas forfader til sportssko og Yohji Yamamoto var designmesteren i modecirkel. Den nuværende Y-3 [Image: adidas-200lgh.jpg] var fusionen baseret på deres respektive faglige viden og færdigheder.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: